Home Moda Premierowy pokaz marki Susan Swimwear

Premierowy pokaz marki Susan Swimwear

przez Redakcja

30 stycznia odbył się premierowy pokaz strojów kąpielowych ekskluzywnej marki SUSAN SWIMWEAR Zuzanny Niemczyckiej. Młoda i utalentowana projektantka w prezentowanej kolekcji postawiła na najwyższą jakość materiałów oraz dbałość o każdy szczegół. Rozmach z jakim zostało zorganizowane wydarzenie i przybyli goście świadczą o tym, że nowa marka o międzynarodowym zasięgu weszła na salony w wielkim stylu. W wydarzeniu udział wzięli między innymi Marcelina Zawadzka, Joanna Koroniewska, Karolina Szostak, Agnieszka Kaczorowska.

Warszawski In1place, gdzie odbył się pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR, w ten czwartkowy wieczór zamienił się w bajeczną krainę. Lodowe rzeźby, bary zaaranżowane w zimowej stylistyce i śnieżna scenografia pozwoliła przenieść się uczestnikom do magicznego świata zimy. Pomimo mroźnej scenerii, atmosfera panująca podczas wydarzenia była gorąca. Na wybiegu, modelki z anielskimi skrzydłami, przedstawiły uczestnikom pokazu ekskluzywne modele kostiumów kąpielowych SUSAN SWIMWEAR. Marki, która choć obecna jest na rynku dopiero od kilku miesięcy, zdobyła już uznanie kobiet z całego świata. Sukces ten, to niewątpliwie zasługa samej twórczyni marki, która doskonale wie czego chce i konsekwentnie zamienia marzenia w rzeczywistość.

Wszystko co robię, robię z myślą o kobietach. Chcę, by kobiety ubrane w moje stroje kąpielowe czuły się piękne, kobiece i pewne siebie. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć 16 modelek, każda inna, każda silna i niezależna. To co je łączy, to właśnie ta bijąca z nich pewność siebie i kobiecy urok. Uważam, że ubrania mają podkreślać naszą osobowość, wydobywać z nas to co najpiękniejsze, a stroje kąpielowe być wręcz naszą drugą skórą. Właśnie dlatego nie ma tu miejsca na kompromisy: najwyższa jakość materiału i dbałość o każdy detal.

Frekwencja podczas pokazu mody przerosła oczekiwania organizatorów. Na sali było ponad 300 osób, a wśród nich dziennikarze, gwiazdy, influencerzy modowi oraz przedstawiciele biznesu. Dużym wsparciem dla twórczyni marki byli także członkowie rodziny oraz przyjaciele.

Jestem ogromnie wzruszona i jednocześnie wdzięczna wszystkim, którzy byli ze mną w tym wyjątkowym dniu. To było duże przedsięwzięcie i pierwszy taki w Polsce pokaz strojów kąpielowych zimą, w śnieżnej scenerii. Wierzę w to, że zmieni myślenie o sezonowości strojów kąpielowych, okazje, by go założyć zdarzają się przez całe 365 dni w roku. Ten pokaz to dopiero początek, mam ambitne plany na rozwój marki i wierzę, że z pomocą znakomitego zespołu, z którym pracuję i wsparcia najbliższych – jeszcze nie raz zaskoczymy polską i zagraniczną publiczność – powiedziała Zuzanna Niemczycka.

Pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR poprowadził znany duet prezenterów: Łukasz Kędzior i Dorota Michałowska. Niespodzianką podczas show był występ podniebnej akrobacji zaprezentowany przez Magdalenę Sztencel z Aerial Dance Studio. Reżyserem i choreografem wydarzenia była Gosia Sobiczewska, a o dekoracje zadbała Kasia Artymowska, absolwentka ASP w Warszawie.

Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym  oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ulicy Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.

Partnerzy wydarzenia: Inspiring Tunisia, La Vie, Jastrząb Post, Courier 96, Warsaw Concept Store, Colibra, Glov, T&T Proenergy, Kazar Studio, Vip Magazyn, Mansi London, Mercedes-Benz MB Motors Autoryzowany Dealer Mercedes Benz, Brubeck, Kaczmarski Group.

Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

Powiązane artykuły