Projektanci Deni Cler odsłaniają nową kartę. Najnowsza kolekcja włoskiej marki na sezon wiosna/lato 2022, zatytułowana „Manifesto del Colore”, czyli „Manifest Kolorów”, to jedna z najbardziej brawurowych kolorystycznie kolekcji w historii brandu.
Deni Cler swoją najnowszą kolekcją otwiera kolejny rozdział w historii marki. Brand, który w zeszłym roku obchodził podwójny jubileusz 50-lecia stworzenia i 30-lecia obecności w Polsce, w tym sezonie odsłania nową kartę. Najnowsza kolekcja Deni Cler na sezon wiosna/lato 2022, zatytułowana „Manifesto del Colore”, czyli „Manifest Kolorów”, to jedna z najbardziej brawurowych kolorystycznie kolekcji w historii włoskiej marki.
DNA Deni Cler to jakość i ponadczasowy design. Co sezon projektanci marki interpretują klasykę na nowo, bacznie przyglądając się zmieniającej się rzeczywistości, a przede wszystkim wsłuchując się w głosy kobiet.
Koncentrujemy się na klientce i jej potrzebach. Relacje z kobietami, które do nas przychodzą są dla nas kluczowe. Ważne jest tworzenie społeczności. Marka Deni Cler ma lojalną grupę odbiorców. Wiemy, dla kogo projektujemy – mówi Iwona Kossmann, prezes Deni Cler.
Tegoroczna kolekcja stworzona jest z myślą o środowisku. Znakiem rozpoznawczym Deni Cler jest jakość – marka współpracuje z wyselekcjonowanymi producentami i dostawcami tkanin z renomowanych włoskich manufaktur. Do stworzenia kolekcji wybrała również biodegradowalne tkaniny znakowane certyfikatami takimi jak ISO 9001 czy Euro Eko Certyfikat, gwarantującymi najwyższą jakość surowców. Jest to szczególnie ważne w przypadku tkanin na bazie roślinnej – bawełny czy lnu.
Dbanie o środowisko to jedno z najważniejszych wyzwań na świecie nie tylko w branży modowej. Deni Cler zawsze reprezentowało nurt slow fashion. Stawiamy na ponadczasowy krój i doskonałej jakości materiały i surowce. Podążanie w kierunku zrównoważonego rozwoju jest dla nas celem od wielu lat – mówi Iwona Kossmann.
Wszechobecne w nowej kolekcji mocne kolory są energetyczne i optymistyczne. Projektanci marki, Elisabetta Grossi i Hendrik Fokkema, formą i odważnym łączeniem tkanin wyznaczyli nowy kierunek.
Pandemia to bieg długodystansowy. Chcemy, żeby ta kolekcja napełniła energią, wzmocniła – mówi Jan Kosieradzki, dyrektor artystyczny marki.
Kolekcja „Manifesto del Colore” składa się z sześciu kapsuł, każda z nich będzie wprowadzana co miesiąc od stycznia do czerwca. Poszczególne linie stylistyczne, zatytułowane są od nazw kwiatów, razem tworzą spójną, rozwijającą się w czasie historię. Kolorami wiodącymi w tym sezonie będą czerwień, fuksja i Błękiti Al Aqua. Prognozująca trendy Worth Global Style Network ogłosiła fiolet orchidei kolorem tego roku.
Deni Cler łączy włoski design z polskim rzemiosłem. Produkcja ubrań marki odbywa są w Polsce.
Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że konstruktorzy czy krawcy z naszego kraju uważani są za jednych z najlepszych w Europie. Jako marka chcemy kultywować tę tradycję i budować polski przemysł modowy– mówi Jan Kosieradzki.
W tym sezonie marka stawia na eklektyczne połączenia.
Moda popandemiczna zostanie z nami na dłużej. Kto raz zrezygnował z formalnego ubioru, nie odda swojego prawa do wygody – dodaje Iwona Kossmann.
Pokaz Deni Cler odbył się w nowootwartym kinie KinoGram wchodzącym w skład kompleksu handlowo-usługowego Fabryka Norblina w Warszawie. Na wydarzeniu pojawiło się wiele polskich gwiazd.