W ramach cyklu ‘The night is in your hands’ Smirnoff Black stworzył 3 października w warszawskim klubie Platinium wyjątkowe wydarzenie, które było polską odpowiedzią na najnowszą, globalną platformę marki pod nazwą ‘Midnight Circus’. W ramach tej platformy w 25 krajach na całym świecie odbywają się imprezy, które zmieniają oblicze nocnej zabawy. Oficjalna premiera miała już miejsce w Mexico City i Bangkoku, gdzie Smirnoff zaprosił do współpracy światowej sławy artystę Davida LaChapella, który przygotował unikalną instalację.

Smirnoff od lat inspiruje ludzi na całym świecie, do odkrywania nowych możliwości nocnej zabawy. Impreza „The night is in your hands” otworzyła nowy cykl wydarzeń pod znakiem nocnej iluminacji. Smirnoff Black zaprosił swoich gości do świata wrażeń, w którym taniec, muzyka i światło stworzyły spektakularny, nocny spektakl. Całe wnętrze klubu pulsowało światłami i kolorami. W blasku świateł odbył się pełen energii pokaz taneczny nawiązujący do wyreżyserowanego przez artystę teledysku zespołu Florence And The Machine i jego utworu „Spectrum”. Dodatkową atrakcją był fluoro-show, czyli bodypainting wykonany farbami UV.

Smirnoff Black ma ambicję, aby wyznaczać globalne trendy nocnej zabawy, inspirując międzynarodowe projekty i angażując najlepszych twórców. Kreując światowe nocne życie, pamiętamy, że kształt nadają mu ludzie. Chcemy, aby doświadczyli czegoś nowego, co zmieni ich spojrzenie na świat i wzbogaci ich życie. Smirnoff Black poprzez wydarzenia takie jak warszawskie „The night is in you hands” otwiera przed swoimi konsumentami świat nowych, spektakularnych wydarzeń i globalnych trendów nocnego życia – komentuje Marcin Andrzejczyk, Senior Brand Manager Smirnoff Black, z Diageo Polska.

Na imprezie Smirnoff Black nie mogło zabraknąć gwiazd. Pojawili się m.in. Ola Szwed, Anna Bałoń, Marta Pawłowska, Michał Lesień, Robert Kochanek i Jacek Rozenek.

Smirnoff Black podczas imprezy serwował 4 wyjątkowe, orzeźwiające drinki: Smirnoff Black
z zieloną herbata i miętą, Mule Jeżynowy, Vodka Sour i Moscov Mule. O dobrą zabawę gości do późnych godzin nocnych zadbał DJ TENESSEE – jeden z czołowych przedstawicieli warszawskiej sceny house’owej.

Smirnoff Black
Smirnoff Black jest propozycją dla tych, którzy lubią sięgać po to, co najlepsze.
Wódka Smirnoff Black jest wytwarzana w małych partiach w unikalnym procesie czterokrotnej destylacji i jednokrotnej filtracji. Jest trzykrotnie destylowana w stalowych kolumnach, a następnie podlega czwartej destylacji w ponad 150-letnim miedzianym alembiku, dzięki czemu charakteryzuje się delikatnym, owocowym aromatem i smakiem. Jednokrotna filtracja przy wykorzystaniu węgla drzewnego zapewnia wyjątkową czystość,
nie pozbawiając jednocześnie wódki jej szczególnego charakteru. Te właśnie cechy od lat przekonują konsumentów i koneserów dobrych alkoholi. Według rankingu Impact Databank Top 100, marka Smirnoff jest niezmiennie pierwszą marką na świecie wśród alkoholi mocnych pod względem wielkości sprzedaży. Smirnoff Black plasuje się w środku przedziału cenowego segmentu wódek importowanych (do ok. 45 zł dla pojemności 0,7l i do ok. 35 zł dla pojemności 0,5l). W ostatnim roku Smirnoff Black zanotował prawie 88% wzrost sprzedaży wolumenowej przy ponad 4% spadku całego segmentu wódek Top Premium.

Diageo
Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych
na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards.
Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie.
Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com

Celebrujemy życie każdego dnia, wszędzie!