Kulinarna uczta na świeżym powietrzu w dobrym towarzystwie? Marka Kasztelan każdego roku wspiera sezon grillowy i zaprasza do biesiadowania w gronie przyjaciół. Idealnym dopełnieniem letnich spotkań będzie piwo Kasztelan Niepasteryzowane o wyjątkowo świeżym smaku oraz nowy, wakacyjny miniserial „Wrzuć na luuuz” w gwiazdorskiej obsadzie.

Spotkanie grillowe Kasztelana odbyło się w warszawskiej restauracji Boathouse mieszczącej się przy Wale Medzeszyńskim. Podczas eventu zaproszeni dziennikarze mogli zapoznać się z procesem warzenia piwa Kasztelan oraz dowiedzieć się jak przygotować prawdziwe barbecue czyli BBQ. Wszystko odbyło się w słonecznej letniej atmosferze przy zimnym piwie Kasztelan Niepasteryzowane oraz grillowanych specjałach.

Miniserial „Wrzuć na luuuz” przygotowany dla Telewizji nie tylko umili letnie wieczory, a także przypomni, w jaki sposób można się cieszyć piękną pogodą i doskonałym towarzystwem przyjaciół. Serial obfituje w humorystyczne sytuacje oraz wizyty niezapowiedzianych gości. W obsadzie znaleźli się znakomici aktorzy, między innymi: Kasia Bujakiewicz, Jolanta Fraszyńska, Paweł Królikowski, Rafał Rutkowski czy satyryk Piotr Bałtroczyk. Gościnnie zobaczymy także Łukasza Nowickiego, Mikołaja Cieślaka oraz… psa Sznycla. Natomiast muzykę do miniserialu w reżyserii Małgorzaty Kosturkiewicz stworzył znany polski kompozytor Robert Janson.

– Nasza recepta na niezapomnianą biesiadę na świeżym powietrzu? Warto postawić na doborowe towarzystwo, stąd pomysł na sponsoring serialu „Wrzuć na luuuz”. Oczywiście, nic tak dobrze nie dopełni wakacyjnych chwil, nie tylko przy grillu, jak świeży smak piwa Kasztelan Niepasteryzowane – mówi Maciej Szalaty, Marketing Manager marki Kasztelan.

Kasztelan Niepasteryzowane jest warzony ściśle według receptury pochodzącej z Browaru Sierpc. Dzięki dbałości o każdy element, marka Kasztelan jest chętnie wybierana przez smakoszy piwa, którzy doceniają jej wyjątkowy, świeży smak. Receptura piwa Kasztelan wywodzi się z tradycji piwowarskich ziemi sierpeckiej. Decyzja o wybudowaniu browaru w tym właśnie miejscu była naturalną konsekwencją położenia wśród terenów rolniczych o wielowiekowych tradycjach ważenia piwa oraz własnego ujęcia wody plejstoceńskiej, które obecnie znajduje się na jego terenie. Wiek XXI w browarze Kasztelan, to kult kunsztu, tradycji i pasji piwowarów sięgającej średniowiecza.

Obecnie Browar Kasztelan jest największym pracodawcą w Sierpcu. Marka jest doceniana przez konsumentów za niepowtarzalny smak. Po udanym sukcesie rynkowym rozpoczęła najnowszą kampanię telewizyjną, podkreślającą przede wszystkim świeżość piwa Kasztelan Niepasteryzowane. Serial „Wrzuć na luuuz” można obejrzeć w każdą sobotę w TVP1, po filmie z cyklu „Hit na sobotę” około godziny 22.20. Zaplanowano 10 odcinków.