W poniedziałkowy wieczór 7 kwietnia luksusowy magazyn Harper’s Bazaar świętował swoją pierwszą rocznicę na polskim rynku. Przyjęciu w Ufficio Primo towarzyszył ekskluzywny pokaz mody przygotowany we współpracy z Domem Handlowym VITKAC. Gościem specjalnym wydarzenia była top modelka Magdalena Frąckowiak, będąca twarzą urodzinowego, kwietniowego numeru magazyny.

Na wieczór z okazji pierwszej rocznicy Harper’s Bazaar Polska zostali zaproszeni wybitni przedstawiciele świata mody, kultury, sztuki, biznesu i mediów. Zebrani goście mogli podziwiać unikalny pokaz mody przygotowany przez redakcję we współpracy z Domem Handlowym VITKAC. Zaprezentowano w nim wiosenne propozycje m.in. takich marek jak: Lanvin, Gucci, Céline, Balmain czy Chloé. Pokaz wyreżyserowała Katarzyna Sokołowska.
Gospodarzami wydarzenia byli Jürg Marquard, właściciel Marquard Media AG, Alicja Skrzypczak – Prezes Marquard Media Polska, Tomasz Gwiazda – Wiceprezes Marquard Media Polska oraz Joanna Góra – redaktor naczelna polskiej edycji Harper’s Bazaar. W wieczorze poświęconym pierwszej rocznicy Harper’s Bazaar Polska wzięli udział polscy projektanci m.in. Gosia Baczyńska, Robert Kupisz, Tomasz Ossoliński, aktorzy, w tym Joanna Kulig, Katarzyna Herman, Julia Kamińska czy Edyta Olszówka. Urodziny magazynu świętowali także Joanna Przetakiewicz, Marcin Tyszka, Monika Olejnik, Zuzanna Bjoch, Kamila Szczawińska, Bogna Sworowska, Paulina Drażba, Anna Wendzikowska, Katarzyna Warnke.
Harper’s Bazaar to pierwszy w Polsce luksusowy magazyn o modzie, tworzący nową kategorią na naszym rynku prasowym. Przez ostatni rok zyskał ponad 225 tysięcy stałych czytelników, a jego średnia sprzedaż utrzymała się na wyższym niż zakładano poziomie – blisko 37 tysięcy egzemplarzy.
Patronem pokazu mody był Dom Handlowy VITKAC, w którym mieszczą się butiki światowych marek luksusowych. Goście wznieśli urodzinowy toast szampanem Moët & Chandon, a wyśmienity catering zapewniła restauracja Flaming & Co. Pozostałymi partnerami wydarzenia byli: Cisowianka Perlage, Hennessy, Belvedere Vodka, Hotel Narvil Conference & Spa, wino Croatica, Kevin Murphy oraz marka kosmetyczna Dior.

Harper’s Bazaar to luksusowy magazyn, założony w 1867 roku w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez braci Harper. Od 146 lat pozostaje niezmiennie „skarbnicą mody, przyjemności i wskazówek”. To co wyróżnia Harper’s Bazaar od innych luksusowych pism o modzie to bliskie związki ze sztuką. W amerykańskiej redakcji pracowali m.in. Truman Capote, Charles Dickens, Virginia Woolf, Andy Warhol, Salvador Dali czy Richard Avedon.
Pierwszy, marcowy numer polskiej edycji Harper’s Bazaar pojawił się w lutym 2013 r. W każdym numerze prezentowane są polskie
i zagraniczne sesje z udziałem światowej sławy gwiazd, wybitnych fotografów i topowych modelek. Stałe rubryki obejmują raporty z polskich i zagranicznych wybiegów mody. Magazyn informuje także o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych oraz zamieszcza wywiady z reżyserami, pisarzami, designerami, aktorami i artystami. Na czele polskiej redakcji Harper’s Bazaar stoi Joanna Góra.