Wieczorem 28 marca, w warszawskim Ufficio Primo odbył się event pod tytułem Omani Theme Night in Warsaw. Celem wydarzenia była promocja Sułtanatu Omanu jako interesującej destynacji turystycznej zarówno pod kątem turystycznym, jak i organizacji incentive travel. Warszawa jest trzecim miejscem po Istanbule i Paryżu, w którym promować się będzie Sułtanat Omanu.

Wydarzenie skierowane zostało do przedstawicieli branży turystycznej, branży incentive, koropracji oraz mediów. Po wspaniałem prezentacji odbyła się cześć networkingowa, podczas któe uczestnicy mieli czas na lepsze poznanie obiektów hotelowych i Muscat Desert Adventure Tourism  jednego z największych DMC w Omanie. Networkingowi towarzyszył quiz dla uczestników, w którym do wygrania były pobyty w Omanie. Gościem specjalnym wydarzenia był wiceminister turystyki Omanu. Event został zorganizowany na zlecenie Ministerstwa Turystyki Omanu oraz agencji Muscat Desert Adventure Tourism. Event zrealizowała agencja Boomerang SA.

Oman leży na Półwyspie Arabskim, nad Zatoką Omańską i jest krajem łączącym arabską tradycję z nowoczesnością. Długa linia brzegowa, infrastruktura drogowa, międzynarodowe sieci hotelowe, piękne obszary pustynne oraz międzynarodowa kuchnia sprawiają, że jest to ciekawe miejsce do odpoczynku, różnego rodzaju aktywności sportowych, a także zwiedzania. Obecne w Zatoce Omańskiej delfiny, niezwykłe miejsca nurkowe i piaszczyste plaże to atuty Omanu. Także pustynia z dobrze rozbudowaną infrastrukturą przyciąga amatorów wypraw samochodami terenowymi i miłośników podziwiania niezwykłych zachodów słońca. Do Omanu jest blisko, zwłaszcza po uruchomieniu połączeń przez Dubaj i Dohę. Ale do Muscatu najwygodniej dotrzeć przez Istambuł.