5. edycja programu Think Big

17 maja w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal odbyła się gala finałowa już piątej edycji programu Think Big organizowanego przez UPC Biznes. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”. W tym roku jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tysięcy euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał Think Big stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”.

Think Big wspiera młodych przedsiębiorców w ich biznesowej drodze na szczyt już od pięciu lat. W piątej edycji Think Big uczestniczyli przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów z Polski, ale też z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia). Spośród wszystkich zgłoszeń w obszarach: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe, UPC wyłoniło 30 półfinalistów, którzy wzięli udział w Akademii Think Big, sesjach mentoringowych z ekspertami programu, równolegle rywalizując o wejście do finałowej 10-tki. Dziesięciu uczestników z największą liczbą punktów zaprezentowało się podczas sesji wewnętrznej w UPC, podczas której wyselekcjonowano ścisłe grono 4 finalistów – Staffino, Vintom, UserEngage oraz Voicelab AI. Piątym finalistą, który otrzymał tzw. dziką kartę w głosowaniu pracowników UPC Polska, zostało 4-D.

Konkurencja w finale V edycji THINK BIG była bardzo silna, dlatego wygrana cieszy nas ogromnie. Nagroda pozwoli nam dalej rozwijać biznes i wejść z naszym produktem na nowe rynki. Udział w programie dał nam możliwość zaistnienia i uwiarygodnienia naszego projektu w nowym środowisku, ponieważ dotychczas współpracowaliśmy głównie z klientami z sektora finansowego. Polecam udział w takich inicjatywach wszystkim, którzy prowadzą własny biznes, a jeszcze się wahają – mówi Szymon Szczepanowski, VP Global Business Development Vintom.

W ciągu 5 lat trwania programu Think Big, UPC Biznes wsparło firmy i startupy kwotą blisko pół miliona złotych. W sumie, w pięciu edycjach programu, UPC otrzymało aż 800 zgłoszeń od przedsiębiorców, którzy chcieli rozwijać się pod skrzydłami globalnego partnera. Od 2013 roku w Think Big zaangażowanych było 40 jurorów oraz 30 patronów honorowych, strategicznych, merytorycznych i medialnych.

UPC Biznes prowadzi program Think Big z powodzeniem już od 2013 roku. Naszą ambicją jest, aby poprzez działania takie, jak Think Big oraz usługi UPC Biznes wspierać klientów biznesowych w codziennej działalności i w drodze do osiągnięcia ich celów. Do tej pory na Think Big-owej scenie gościliśmy najbardziej innowacyjne firmy, które otrzymały szansę rozwoju pod naszymi skrzydłami. Wśród nich jest CallPage, twórca systemu do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www, Elephant, producent inteligentnego systemu alarmowego czy EGZOTech, twórca robota rehabilitacyjnego Luna EMG – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

W skład jury tegorocznej edycji programu Think Big weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC, w tym min. Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca; Tomasz Czapliński – Partner w SpeedUp Venture Capital Group; Sergiusz Sawin – Wiceprezes The Heart; Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor; Agnieszka Zawistowska – Dyrektor UPC Biznes, Paweł Zielewski – redaktor naczelny magazynu Forbes; Roman Młodkowski – Dyrektor Programowy Forbes Polska.

Mentorami Akademii Think Big, którzy wspierali uczestników, przygotowując dla nich szkolenia z zagadnień dotyczących m.in. bezpieczeństwa, działań marketingowych czy growth hacking, byli przedstawiciele UPC, w tym Marta Jakowluk, VP HR i Mariusz Kasprzak, CEE B2B Connectivity & ICT Product Manager. Wśród mentorów znalazła się również Joanna Grzanecka, Marketing & PR Manager w Yamaha Motor Europe N.V. – Oddział w Polsce oraz laureaci poprzednich edycji THINK BIG: Radosław Pallach, CEO Elephant i Michał Mikulski, CEO EgzoTech.

Program został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Prezydenta m. st. Warszawy. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: Forbes, Business Insider Polska i Spider’s Web. Partnerami inicjatywy są: Digital Poland, Aula Polska i SpeedUp Venture Capital Group. Partnerem merytorycznym programu jest The Heart.