Od kilku lat magazyn „Brief” honoruje osoby, które w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy odznaczyły się swoją pracą na polu zawodowym, gospodarczym oraz przysłużyły się rozwojowi regionu czy kraju. Z tej okazji 29 października, w Villa Intrata Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, odbyła się uroczysta gala, na której zostali przedstawieni tegoroczni „Ludzie Roku Briefu”. Ponadto magazyn świętował swoje 15 urodziny.

Jako pierwszy został wyróżniony Festiwal Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane w kategorii „Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”. Nagrodę odebrali Paweł Patkowski z firmy Orange,  Paweł Adamski z Outdoor Ciemna, Jacek Karnowski, prezydent Sopotu i Janusz Majcher, burmistrz Zakopanego. W ramach projektu uruchomiono dwa kina plenerowe w najpopularniejszych kurortach Polski oraz weekendowy Wagon Filmowy. W tym roku, po raz pierwszy magazyn „Brief” przyznał również dodatkowe wyróżnienia – „Człowieka Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet” oraz „Człowieka Innowacji w Biznesie”. Człowiekiem Roku Brief 2014 r. w kategorii rozwoju przedsiębiorczości kobiet została Oksana Zharkova, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska i Kraje Nordyckie. Zharkova otrzymała nagrodę za szczególne wspieranie przedsiębiorczości kobiet i ich niezależności finansowej. Natomiast tegoroczny „Człowiek Innowacji w Biznesie” to Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Bank, wyróżniony przez redakcję magazynu „Brief” za tworzenie i wprowadzanie innowacyjnych usług bankowych, które mają na celu wspomaganie małych i średnich przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.

Radosław Kotarski, twórca Polimatów TV otrzymał nagrodę „Człowieka Mediów Briefu”. Został wyróżniony za profesjonalne tworzenie edukacyjnych treści wideo, poprzez które sukcesywnie udowadnia Polakom, że warto zgłębiać wiedzę, a przy tym nie musi to być proces trudny i żmudny. W kolejnej kategorii, „Człowiek Reklamy”, zwyciężył Sławomir Stępniewski, CEO w Dentsu Aegis Network Poland. Nagrodzony przede wszystkim za działania wyprzedzające trendy, a także za inwestycje w zespół, innowacje i usługi w największej grupie komunikacyjnej w Polsce. „Gwiazdą Reklamy Briefu” zostali „Boscy w sieci”. Nagroda powędrowała w ręce Rodzinki.pl oraz firmy Orange, która stworzyła kreację promocyjną swoich produktów i usług na zasadach product placementu. Kolejny nagrodzony to Jerzy Ciszewski , szef rady nadzorczej MSL Polska, który otrzymał wyróżnienie „Człowieka Public Relations Briefu”. Został doceniony przez redakcję za konsekwentną i wyróżniającą się działalność na rzecz stworzenia jednej z najsilniejszych marki kojarzonej z public relations w Polsce. „Menedżerem Marketingu Miejsc Brief for Poland” został prezydent Rzeszowa, Tadeusz Frerenc, który konsekwentnie buduje markę swojego miasta jako bezpiecznego, nowoczesnego i otwartego na innowacje. Za wybitne osiągnięcia w zakresie budowania komunikacji marketingowej największego polskiego banku, „Człowiekiem Marketingu i Sprzedaży Briefu” został Tomasz Marszałł, dyrektor marketingu, PKO Bank Polski.

Najważniejsze wyróżnienia przyznane przez magazyn „Brief” to „Człowiek Roku Briefu”, którym został Wojciech Szpil, prezes Totalizatora Sportowego. Szpil zmienił wizerunek LOTTO, dzięki czemu marka zaczęła być postrzegana jako mecenas polskiego sportu i polskiej sztuki. „Człowiek Roku Brief for Poland”, którym został Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego, dzięki stworzeniu silnej marki rozpoznawalnego na całym świecie Muzeum. To on stworzył je miejscem łączącym historię z nowoczesnością.

Galę poprowadził redaktor naczelny magazynu „Brief” Grzegorz Kiszluk wraz ze swoją córką i partnerką biznesową zarazem Agatą Kiszluk-Krzemień.