Desperados – The Wildest Night Party

Dziś o świcie The Wildest Night Party 2013 przeszło do historii jako największe wydarzenie imprezowe w Polsce. Pierwsze, które jednocześnie rozgrywało się na żywo i on-line. Niesamowita noc pełna atrakcji, sponsorowana przez markę Desperados już po raz czwarty rozgrzała do czerwoności imprezowiczów z całej Polski.

Czwarta edycja The Wildest Night Party odbyła się w sobotę, 12 października w Soho Factory w Warszawie. Niepowtarzalną atmosferę wydarzenia czuć było już od samego wejścia. Przechodząc przez wielkie, przemysłowe kontenery goście wchodzili do dzikiego miasta spod znaku Desperadosa, gdzie trwa gorąca impreza. Pofabryczne hale przemieniły się w tętniące energią miasto, pełne dymów i świateł i barwnych ludzi.

Imprezowe miasto przyciągnęło wiele znanych osób, które zapragnęły doświadczyć dzikości The Wildest Night Party. W Soho Factory bawili się między innymi Natalia Siwiec, Agnieszka Szulim, Michał Piróg, chłopaki z zespołu AFROMENTAL oraz Lady Nina i Olek Sikora z RBL.tv.

 

Na dwóch scenach muzycznych zagrali najlepsi muzycy i DJ’e w Polsce: The Black Tapes, kolektyw Flirtini, dj Auer, dj Falcon, duet Double Trouble oraz Mentalcut i BC Gansteppaz. Gwiazdą była londyńska grupa MODESTEP. Dla prawdziwych fanów dubstepu ich koncert z pewnością był jednym z najważniejszych wydarzeń roku.

Przemierzając klimatyczne uliczki i tajemnicze zaułki, uczestnicy zagłębiali się w kolejne miejskie strefy, skrywające niesamowite atrakcje. Fani szalonych letnich imprez oblegali POOL PARTY – wielki basen wypełniony wodą i piłeczkami. Tu imprezowicze mierzyli się z grawitacją i poczuciem równowagi w dmuchanej przezroczystej kuli (zorbing).

Na tych, którzy nie lubią kąpieli, czekała strefa COLOR BLAST i bitwa, w której można się było ubrudzić wszystkimi kolorami tęczy. Narzędziem walki był proszek Holi Powder. Imprezowicze wchodzili do ogromnego, przezroczystego akwarium i sypali na siebie kolorowy pył. Dodatkowe efekty świetlne i unoszący się w powietrzu Holi Powder tworzyły przy okazji niesamowite widowisko świetle, wciągając do zabawy kolejnych uczestników. Wejście w klimat ułatwiały stylizacje: GET THE WILDE LOOK to strefa, w której znani styliści przeprowadzali totalne metamorfozy. Na tych, którzy poddali się najbardziej spektakularnej przemianie czekała jeszcze dodatkowa atrakcja – STAGE DIVING. Dziki skok ze sceny to coś, o czym marzy każdy prawdziwy bywalec koncertów. W strefie GRAB YOUR T-SHIRT można też było podkreślić swój styl oryginalną drukowaną dla każdego indywidualnie koszulką i przejść do ALTERNATIVE REALITY by sfotografować się w niej na tle imponującego miejskiego graffiti 3D.

Imprezowicze żądni adrenaliny i rywalizacji spełniali się w zażartych pojedynkach w BEER-PONGa lub pokonując gęsty labirynt LASER MAZE utkany z wiązek promieni laserowych. Na tych, którym wciąż mało było emocji, w strefie WILD SPOT ZONE czekała wielkogabarytowa proca zrobiona z baniaków przemysłowych. Wyjątkowa była też strefa gastronomiczna. Zjechały się tu najbardziej stylowe food –trucki z całego miasta.

Trzy poprzednie edycje TWNP wysoko zawiesiły organizatorom poprzeczkę. Ci, którzy mieli okazję bawić się w Gdańsku, Łodzi i Poznaniu wiedzą, że organizator potrafi zaskoczyć. Ostatniej nocy The Wildest Night Party zawładnęło nie tylko warszawskim Soho, lecz także Internetem. Dzięki technologii RFID i live-streamingowi było to pierwsze wydarzenie imprezowe w Polsce, które rozegrało się równolegle na żywo i na Facebooku. Każdy mógł się przyłączyć się online do imprezowiczów The Wildest Night Party.

Wchodząc na facebook.com/desperados internauci mieli nie tylko podgląd na to co dzieje się w Soho, ale i dostęp do najlepszych setów DJ’skich TWNP 2013. – To było ogromne wyzwanie organizacyjne. Nikt przed nami jeszcze tego nie zrobił w Polsce na taką skalę. Dzięki technologii klimat The Wildest Night Party poczuli też ci, którzy nie mogli bawić się w Warszawie – podkreśla Anna Wood, w Grupie Żywiec odpowiedzialna za markę Desperados. – Komunikacja Desperadosa zawsze była innowacyjna i budująca niezapomniane doświadczenie.