W tym roku miliony fanów piwa Guinness celebrowały Dzień Świętego Patryka w prawie 100 000 pubach oraz restauracjach w ponad 60 krajach na całym świecie. Dodatkowo ponad 850 000 osób przyłączyło się do akcji organizowanej przez markę Guinness i wysłało za pośrednictwem aplikacji na portalu Facebook spersonalizowane wideo z zaproszeniem do swoich znajomych na to najbardziej przyjacielskie święto.

Podczas weekendu, kiedy świętowano Dzień Świętego Patryka, pub znajdujący się przy browarze Guinness w Dublinie odwiedziło ponad 20 000 osób z 25 krajów. Jest to wzrost o ponad 20% w porównaniu z 2012 rokiem, co pokazuje, iż irlandzkie święto z roku na rok zdobywa coraz większą rzeszę fanów. Dzień Świętego Patryka jest obchodzony oczywiście nie tylko w Irlandii. Na Times Square w Nowym Yorku został zawieszony wielki billboard Guinnessa, irlandzki festiwal odbył się w samym sercu Singapuru, a w Toronto irlandzcy rekruci uczyli Kanadyjczyków, jak należy obchodzić ten najbardziej pozytywny dzień w roku.

Dzień Świętego Patryka pozwala zjednoczyć ludzi z całego świata między innymi poprzez miłość do czarnego skarbu, jakim jest piwo Guinness, które daje szansę poczucia prawdziwej irlandzkiej kultury i posmakowania jej prawdziwego ducha. Celebrowanie Dnia Świętego Patryka z Guinnessem pozwala wszystkim ludziom na przeżycie wspaniałej zabawy w gronie przyjaciół bez względu na miejsce, w którym się znajdują. W tym roku bawiliśmy się wspólnie w ponad 60 krajach na całym świecie – powiedziała Anna Wood, Senior Brand Manager marki Guinness.

Tegoroczne obchody za nami, dlatego też marka Guinness już rozpoczęła przygotowania do obchodzenia Dnia Świętego Patryka w przyszłym roku, tak aby znowu zaskoczyć wszystkich swoich miłośników.